Spinning Brush (Perie rotativa)

by lhoras

Ok, today I’m tell you about a product that I fell in love with. But first let me tell you how I decided to buy it. I wanted a way to style my hair that did not take a lot of time and less stressfull for my hair.  I knew I wanted volume so I looked around for something to meet my expectations. In 2009 in Romania the only spinning brush was the one from Rowenta. So for my birthday Ibought myself the  Rowenta Brush Activ 1000. It still is the best investment I made.  Now you have many other brands to choose from and I strongly recomend you do it. It is the healthiest way to style your hair and the fastest. I also posted some videos for you to see the end result.

Azi va voi spune despre un produs de care m-am indragostit. Dar mai intai sa va zic cum m-am hotarat sa-l cumpar. Vroiam ceva un mod in care sa imi aranjez parul repede, cat mai putina caldura si mai putin stresant pentru par. Stiam sigur ca imi doresc volum asa ca am cautat ceva care sa imi indeplineasca cerintele. In 2009 singura perie rotativa in magazine era cea de la Rowenta. Asa ca de ziua mea mi-am facut cadou o perie Rowenta Brush Activ 1000. Chiar si azi este cea mai buna investitie. Acum exista o gama variata dintre care puteti alege si va recomand calduros sa o faceti. Este cel mai sanatos mod de a va coafa si cel mai rapid. Am postat si niste filmulete pentru a vedea rezultatul dupa folosire.

source http://www.rowenta.ro